Aikuiset

KEVÄÄN KURSSIT STARTTAAVAT VK 6, (alkaen 6.2.2017)!
KESTO 12 VKOA. ILMOITTAUDU NYT!

 

Barre     UUTTA!

Tehokas, pehmeistä liikkeistä huolimatta.
Barre/tanko on työkalu mitä käytämme sekä tukena, että vastuksena. Tämän avulla saamme kehon paremmin tasapainoon sekä kehitämme syviä lihaksia, joka johtaa vahvempiin ja terveempiin niveliin. Lihaksia tulee varmasti polttamaan pitkien, Pilatesta muistuttavien, lihaksia pidentävien harjoitusten jälkeen. Jotta saamme hien kunnolla pintaan, teemme myös muutamia nyrkkeily harjoitteita. Ohjaana toimii Ann Vejzovic.

Fitness Pilates HOT                     

Kärsitkö selkäkivuista tai lantion alueen kivuista? Tunnetko olevasi jäykkä? Fitness Pilateteksessa keskitytään parantamaan erityisesti keskivartalon lihaksistoa, joista tärkeimpänä syvät vatsalihakset sekä selkärankaa tukeva lihaksisto. Liikkeet tehdään rauhallisessa tahdissa, omaa hengitystä ja kehoa kuunnellen - tehokkaasti. PLUSSANA HOT-STUDION +38 ASTEEN INFRAPUNALÄMPÖ! Sopii kaikille vasta-alkajista kokeneempiin! Ohjaajana toimii Johanna Mattila.

Kahvakuula (tauolla, pienryhmä max. 15)   

Kahvakuulaharjoittelu todellakin haastaa koko kropan. Kahvakuulaharjoittelulla saat helposti kehitettyä voimaa, kestävyyttä, liikkuvuutta, koordinaatiota ja tasapainoa. Se on toiminnallista treeniä parhaimmillaan. Kuulailu parantaa lihaskuntoa, kehittää keskivartalon hallintaa ja kuluttaa tehokkaasti kaloreita. Kahvakuulaliikkeet kuormittavat useita isoja lihasryhmiä ja monet nivelet ovat samaan aikaan liikkeessä. Sopii aloittelevalle kuntoilijalle, laihduttajalle, kiinteytyjälle, taukoliikkujalle, aktiivikuntoilijalle sekä urheilijalle. Oma kuula mukaan! (Varakuulia muutamia!) Ohjaajana toimii Katariina Paajaste.

Kuntonyrkkeily (tauolla)

Kuntonyrkkeily on tehokasta ja hauskaa kunnonkohotusta nyrkkeilyn tekniikoita ja harjoitteita hyväksikäyttäen. Kohotat peruskuntoa/aerobista kuntoa ja poltat kaloreita ja rasvaa kuin huomaamatta. Pidä loitolla niska-hartiavaivat ja tule mukaan! Ohjaajana toimii alan ammattilainen Juha Jänisoja. 

Piloxing Knockout     UUTTA!

Astu rinkiin, 45 minuutin oman kestävyytesi ja voimasi testiin, valloittamaan esteitä sekä uhmaamaan painovoimaa. Intensiivinen, toiminnallinen sekä core keskitetty treeni, joka myös on huippu hauskaa! Sinusta tulee voimakkaampi ja nopeampi. Ohjaajana toimii Ann Vejzovic.

Thai-nyrkkeily 

Nyt sinulla on mahdollisuus tutustua harrastemielessä thaiboxingiin turvallisessa ympäristössä todellisen ammattilaisen johdolla. Tällä tunnilla hiki on taattu! Pääset eroon niska-hartiavaivoista, kehität erinomaisen kuntopohjan, sekä opit lajitekniikkaa. Lajissa käytettyjä tekniikoita ovat mm. sääripotkut, polvipotkut, etupotkut, kyynärpäälyönnit, vartaloheitot ja samanlaiset lyönnit kuin länsimaisessakin nyrkkeilyssä. Sopii niin aloittelijoille, kuin kamppailulajeja ennestään harrastaneille. Rohkeasti mukaan! Opettajana toimii alan ammattilainen Juha Jänisoja.

TaiChi & Qigong (tauolla)

Urheilullisen värikäs tunti, jossa on vaikutteita aasialaisista taistelutaidoista Tai Chistä sekä Gi Gongista. Tällä kurssilla herätämme ja kuuntelemme kehontuntemuksia ja virratamme energiota kehossamme. Qigong on kehon, mielen ja hengen kokonaisvaltaista terveyttä ja hyvinvointia edistävä liikunta- ja hoitomenetelmä. Tai Chi on perinteinen kiinalainen taistelutaito, joka nykyisin tunnetaan terveyttä edistävänä liikuntana, jossa koko kehon kokonaisvaltaisten liikkeiden avulla pyritään rentouttamaan keho ja mieli.

Kiinalainen Thai Chi & Qigong erottuu länsimaisesta voimistelusta lähinnä kolmessa suhteessa: Huomio kiinnitetään hitaaseen alavatsahengitykseen, joka rauhoittaa kehoa ja mieltä ja ohjaa liikkeitä. Lisäksi kehon painopiste pidetään matalalla, jolloin lantion ja jalkojen asennot voimistavat koko kehoa. Tunnilla keskitytään myös energiavirtojen ohjaukseen kehossa. Keho ja mieli yhdessä paketissa - tule nauttimaan!

Opettajana toimii Susanne Hagström-Korhonen.

Äijäjumppa miehille 

Pelkästään miehille suunnattu jumpparyhmä, joka sopii kaiken kuntoisille ja ikäisille äijille. Liikkeet varioidaan jokaisen oman kunnon mukaan. Vaihtuvilla teemoilla pidetään aerobisesta kunnosta sekä lihaskunnosta huolta. Ohjaajana häärii kiekkokaukaloistakin tuttu Kalle Mattila! Taatusti hiki pintaan! Ohjaajana Kalle Mattila.

Äiti-vauva jumppa n. 3kk ->     UUTTA!

Nyt sinun on mahdollista osallistua kurssille yhdessä perheen pienimmän kanssa! Jumppaa äideille yhdessä yli 3kk vanhoille vauvoille.  Ohjaajana toimii Tuula Meuronen.

Aikuisten Hip Hop 30+ (tauolla)

Tällä kurssilla riittää asennetta! Opimme Hip hop -tanssin perusasioita ja tunneilla tanssimme vaihteleviin koreografioihin. Tällä kurssilla kehität koordinaatiokykyäsi sekä ilmaisutaitojasi. Kurssi sopii niin aloittelijoille kun jo vähän tanssia harrastaneille. Opettajana toimii Sofia Björkholm.